Dane techniczne:
Dł. kadłuba: | 9,25 m |
Szerokość: | 3,05m |
Zanurzenie: | 1,45 m |
Wys. masztu: | 12,24 m |
Pow. żagli: | 44,6 m2 |
Grot: | 17,1 m2 |
Genua: | 27,5 m2 |
Max. wys. w kabinie | 1,80 m |
Balast: | 1383 kg |
Waga jachtu: | 3500 kg |
Zbiornik wody: | 130 l |
Zbiornik paliwa: | 40 l |
Ilość kajut: | 2 |
Liczba koi: | 6 |
WC: | osobno |
Załoga: | do 6 os. |
Silnik: DMB 515 Lombardini
13 HP Diesel
Tratwa ratunkowa 6 os.
LÀ-BAS
Jacht zaprojektowany przez Michela Dufoura. O sukcesie projektu świadczy fakt, że jacht był produkowany przez wiele lat w łącznej ilości ok. 1500 szt.
Dufour Arprege jest szybką jednostką i charakteryzuje się świetną dzielnością morską. Wiele egzemplarzy zostało wyeksportowanych na drugą stronę Atlantyku.
Niewielkie znurzenie 145 cm z balastem w postaci bulb kila umożliwia pływanie również po płytszych wodach.
Silnik stacjonarny DMB 515 Lombardini 13 HP oraz zużycie paliwa w granicach 1-2 litra na godzinę pozwalają na długie pływanie w różnych warunkach pogodowych.
Wnętrze jachtu jest przestronne, dobrze doświetlone i właściwie wentylowane. Projektant umieścił 4 koje w mesie oraz dwie hundkoje, pozostawiając kabinę dziobową na toaletę z umywalką, szafkę oraz dużą przestrzeń na żagle, kapoki, etc. Zadbał również o dużo przestrzeni pakowej w mesie i kambuzie. Pulpit nawigacyjny jest wystarczająco duży aby komfortowo przy nim pracować. Kambuz po przeciwnej stronie wyposażony jest w kuchenkę dwupalnikową i zlew dwukomorowy.
Jacht zasilany jest dwoma akumulatorami, które obsługują oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne, pompkę wody, start silnika. Jacht posiada rollfock. Wyposażony jest na żeglugę sródlądową jak i morską przybrzeżną.
Wyposażenie:
rolfok, fok sztormowy, sztywny sztag, nowy grot z możliwością refowania oraz lazy jack, reling, drabinka zaburtowa, tent, oświetlenie wnętrza, zlewozmywak, ręczna pompka wody, pełne wyposażenie kambuza, kuchnia spirytusowa 2-palnikowa, lodówka kompresorowa, ogrzewanie elektryczne 230 V, toaleta zaburtowa z umywalką, elektr. i mnualna pompka wody, zbiornik paliwa 40 l, zbiornik na wodę 130 l, radiotelefon Navman 7200 z DSC, kompasy, echosonda, GPS Plotter (Navman 5505), Tablet z niezależnym GPS oraz mapami NV Verlag 2021, pomoce nawigacyjne, namiernik, locje i aktualne mapy papierowe, samoster Autohelm ST1000, 2 akumulatory (pełna automatyka ładowania), prostownik automatyczny, gniazda 12 V oraz 230V na lądzie, radio z CD, spryhood, namiot otwarty, środki ratunkowe, tratwa ratunkowa 6 os. atestowana, apteczka, ręczna pompa zenzowa, automatyczna pompa zenzowa, skrzynka z narzędziami.
Ubezpieczenie:
OC, JachtCASCO
Port Macierzysty:
Centrum Żeglarskie, 53.3974042, 14.6356397
ul. Przestrzenna 21, 70-800 Szczecin, Jezioro Dąbie.
Na terenie strzeżonej mariny znajduje się parking.
Rozpoczynamy czarter w Szczecinie.
Istnieje możliwość odpłatnego transferu jachtu do innego portu.